پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

طیبه سادات نوری نسب

...

                          

  

 

تولد :تهران 

اصالت : تهران 

   

نظر راجع به خودم: اینو باید بقیه بگن،امیدوارم نظرشون + باشه. 

 

نظر راجع به بچه های متال 87: مرام و معرفت چیزایی هستند که به نظرم باید بیشتر بین بچه هامون جا بیوفته.

 

نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

فکر می کنم این نظر سنجی رو باید می گذاشتید برای بعد از 13 خرداد،اونطوری بهتر می تونستیم نظر بدیم

ta melake shome baraye nazar dadan chi bashe.

مجتبی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

man ye soali az khanoom noori dashtam:
agar shoma bedoonid ke ye roozi bayad ba ye khanoom chini baraye 3 rooz to ye otagh bashid,aya barye inke too oon 3 rooz betoonid ba oon khanoom sohbat konid ,hazerid berin az alan zaboon chini yad begirin?i

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

be nazare man ba adab tarin dokhtare metale

مهدی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

این خانوم نوری که می بینید رو این جوری نگاه نکنید که مظلوم به نظر می آورند.این گونه تشریف ندارند!حالا توضیح نمی دم بیشتر چون معلوم نمی کنه که ممکنه بر بخوره...حالا خر بیار باقالی بار کن!

faghat ba in shart nazareto taeed mikonam ke shafaf sazi koni.nazarhaye intori bayad ba dalil o madrak bashe.roo kon

صبا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

خیلی دختر خوبیه !واقعا میشه به عنوان ۱ دوست روش حساب کرد ...با معرفت باحال و پایه ...من که خیلی دوسش دارم .فقط وقتی عصبانی یا ناراحت میشه ، آدم می ترسه ! :)

شوکا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

یه دوست فوق العاده ، من واقعا به دوستی با طیبه افتخار می کنم...خانوووومممممم،مهربون،کلی هم با حال و پایه خلاصه که لنگه نداره D:

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

طیبه چرا اونی که می خواستی بنویسیو ننوشتی؟!؟!
خوب پس چرا نظر ما ها رو پرسیدی؟؟
اگه می دونستم این جوریه جواب sms تو نمی دادم!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

فکر کنم یکم بیشتر خکی باشه بهتره!!!!‌
البته شناخت دقیقی ازش ندارم.....

khaki yani chi?i

شیما چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ

به نظرم هر کسی تو زندگی باید یه دوست فوق العاده مثل طیبه داشته باشه...

طیبه چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

آقای منصوری !خب چه کاریه ... چرا بریم چینی یاد بگیریم ؟ می ریم ۳ روز بهش فارسی یاد می دیم !!! کلی خوش می گذره ... کلی هم می خندیم :)))))
کاش بچه ها لطف کنن اسماشونم بنویسن !!!

سحر چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ

دوست خوبیه ...

مهدی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

میگم خوب شداااااا..یه چنتا پست دیگم درباره ی خانم نوری بذار ما اسامی خانوم ها رو اینجا زیارت کنیم..البته همین الان من از جامعه ی بانوان که قراره بهشون بر بخوره احتمالا پوزش میخوام!
خانم نوری درسته که خانم نوریه..ولی یک (متقلب نه!!) تقلب گر فوق حرفه ایه.اینو من طی واحد هایی که با هم امتحان دادیم به دلیل نزدیک بودن فامیلی و جا فهمیدم.
بازم من از خانم نوری عذر میخوام

پریسا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

.namayandeye khubie va dokhtare khubi

مینا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

چی بگم از دست این دختر!!!! نمیدونید من از دستش چی میکشم!!! اصلا انقد که بچه بدیه!!!! D:

فرانک چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

طیبه یکی از دوستای خوب منه و همیشه برای برنامه اردوها و چیزای دیگه خیلی زحمت میکشه به قول بچه ها پایه اس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

vaghean moadab tarin khtare metal va ba shakhsiat tarineshon hastan

baba to ke taarif mikoni khab bego kie'e.:d

مینا جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

بچه ها چرا فقط تعریف!!!! هرکس یه مشکلاتی داره اگرنه که معصوم میشه!!! به نظر من بعضی مواقع زیادی غده!!!

مهدی:بهتر نیست یه مقدار بهتر صحبت کنیم با هم..؟شما چه طور می تونید به جامعه ی بانوان بی احترامی کنین خانم ربیعی..!!؟؟

anahita شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

tayebe jan kolan 2khtare khubie vali age in maghneasho ye meghdar moratabtar bepushe kolan behtar mishe

طیبه شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

آقای مهدی میتونم تقلب می کنم میتونی تقلب کن:))))

سارا شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

اولا من یه نکته ای رو متذکر بشم .من جزو اولین نفراتی بودم که نظر دادم ولی وقتی نظرمو ارسال کردم نت قاطی کرد!
این خانوم نوری دوست جون خودمه و من کلی دوسش می دارم!!!به چند دلیل...خیلی با شخصیت و بسیار محترم و با ادب...خیلی منطقیه.یکی از دلایل اصلی برای با هم بودن و اتحاد دخترا همین شخصیت هستن!نماینده ی متعهدی هست واقعا!!!
من که ازش راضیم!!!!!!!!!!!

فقط به قول صبا وقتی ناراحته آدم می هراسه!!!برای همین من همیشه آرزو می کنم شاد باشه.


[ بدون نام ] دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

ما بچه های ۸۶ی هم میتونیم نظر بدیم؟

chera ke na????

شهرستان دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام
من دانشجوی متالرژی پیام نور تربت جام هستم
می خواستم ببینم منم می تونم نظر بدم
باتشکر

che jaleb!!!!age mishnasi khob nazareto begoo:d

mina چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

دوست خیییییییییییییییییییلللللللللللللی خییییییییییییییلللی خوب و مهربونی هستی
همیشه شاد و خندان ولی بعضی وقتا غرغروو(البته زمان امتحانات)!!

minaye khodemooni???

مینا شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

آقا این مینا آخریه کیه؟؟؟؟؟؟
دارن از اسم من سوئ استفاده میکنن!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

ممنون از نظراتتون بچه ها :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد