پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

ددر دودور...

اون دسته از دوستانی که علاقمند هستن که یه برنامه بذاریم بریم بیرون لطفا دستشونو بگیرن بالا من بشمرم...بعد یه لطفی هم بکنین اگه ایده ای دارین زود تر بگین که دوباره مث دفه پیش نشه که دوستان ناراضی بشن و از ما دل چرکین بشن:))  

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد.ر یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ق.ظ

حالا که ما رفتیم؟؟؟
اگه دانشگاه تهران اهواز بود بهتون میگفتم...!!!!:D
دلم برای همتون تنگ میشه...!!!
خدا نگهدار...!!!

رفتیییییی.....:منو نبردی ممد؟:((
همه می دونن بچه های جنوب یه دونن:))نمی خواد ثابت کنی عزیزم

جواد یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

پیشنهاد خودت چیه؟

من میگم دسته جمعی علی الحساب یه کوه بریم بعدش یه برنامه ردیف میذاریم میریم تنگه واشی!

جواد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

کوه تو این آفتاب خیلی اذیت کنندس،مگر اینکه مثلا 5بریم که 9 پایین باشیم،به صرف صبحانه(دارآباد مناسبه)
قرار بود یه پینت بال جور کنی بریم،اون چی شد؟

من!!؟؟با کی کار داری؟
هی غر بزن تو:)))

صبا چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

می بینم که بچه ها تو f.b فعال ترند . :)

اون که بعله:))

علی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

یکی باشه طلبت مهدی جون


شوخی کردم ایشالا خوش بگذره

شرمنده آقا..
دستت درد نکنه.برنامه می ذاریم میایم شیراز و کازرون:))

هادی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

هرجا شد من پایه ام

حمیدرضا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

من که مشهدم وگرنه حتما می اومدم.شما بیاین مشهد،هم زیارته،هم بصیرتتون زیاد میشه،اگه از جاده شمالم بیایین که عالیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد