پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

بازدیدت مبارک

مجتبی حالا دیدی من چند وقته از چی مینالم...

الان بگم بقیه وبلاگا سارا میگه مقایسه نکن!

...

بیخیال .

بازدید کننده ۲۰۰۰ لطف کن اسمتو تو کامنت بزار.

راستش من یکی دیگه از هیشکی انتظار ندارم وقتی ممل یا امیر حسین که جزو صمیمی ترین دوستای من محسوب میشن تا الان یکبار هم به وبلاگ سر نزدن من به آقای ایکس یا خانوم ایگرگ چی بگم

والیبال(پسرا)

برنامه والیبال هفتگی طبق نظر اکثر بچه‌هاسه‌شنبه‌ها ساعت ۲ـ۴  شد. 

ادامه مطلب ...

مقایسه دیوار مهد کودک در تهران و اروپا!

مقایسه دیوار یک مهد کودک در تهران و یک مهد کودک در اروپا!

ادامه مطلب ...

مدیریت عکس

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/e/e6/Picasa-Logo.svg/469px-Picasa-Logo.svg.png

‌أسّلام

اگه به عکساتون و مدیریت عکساتون علاقه دارید حتما این مطلب رو بخونید،اگرم نه مرامی بخونید

مرسی

ادامه مطلب ...

وقتی متال خشن می‌شود!!!

تصویر


چیزی که به آن نگاه می کنید باقیماندهای ناخن فردی است که انگشتش بین دو آهنربا از نوع نئودایمیوم گیر کرده و قطع شده است.

ادامه مطلب ...

بی مقدمه

چند روز پیش با چندتا از بچه های فامیل رفته بودیم کویر مرنجاب.

ادامه مطلب ...

جشن

خدا آخر و عاقبت مونو بخیر کنه! 

انتظار داشتم حداقل اونایی که ادعا دارن دنبال همبستگی و اتحاد تو متال ۸۷ ان بیان یا حداقل دوستاشونو بفرستن!!!!! 

واقعا برای هممون متاسفم که یه همچین ورودی داریم که حتی با آتیش زدن پوستر های تبلیغاتی جشن تو فنی پایین هم مخالفتی نمی کنن و ... 

دارم دیوونه میشم.آخه مسئله ساده ایی.یه جشنی برگزار شده.بهتر نیست بهجای اینکه توی سالن رو برقیا و مکانیکیا پر کنن خود متالیا پر کنن. 

یه عده که کلن موسیقی رو حرام میدونن و شرکت تو مجالسی که توش لهو و لعب باشه حرامتر. 

بعضیا مون شرقی ان و برای اعتراض به استعمال تئاتر رادیویی که متشکل از دو کلمه فرنگیه نیومدن.بعضیا که همیشه خدا در تعطیلات نوروزی به سر میبرن و نسبتی با عمو یادگار دارن.باقی هم یا درس دارن و دنبال معدل بالای بیست ان و بعضیا هم... 

کاش اینقدر تو هممون حمیت بود یه سر به جشن سالیانه بقیه رشته ها بزنیم ببینیم چه خبره.از مکانیک تا معدن  و شیمی با جشن های سالیانه شون. از برق و ای تی تا عمران و علوم مهندسی نوزاد... 

فقط میتونم بگم متاسفم...

صفحه های جدید

سلام

همونطوری که فبلا گفته بودم قراره من یه سری مطلب تو وبلاگ* بذارم که یحتمل بدرد بخور باشن.

امیدوارم استفاده بکنید.


=>البته به دلیل اسبقبال بی نظیر از پست قبلیم زیاد حال نوشتن ندارم الان،اما سعی می کنم اگرم ننویسم مطالب جالب براتون کپی پیست کنم.

مرسی


*مطالبو در صفحه های جدید میذارم که با مباحث متالی قاطی نشن،البته گویا صفحه ها قابلیت  نظر گذاشتن ندارن،اگه "احیانا نظری داشتید لطف کنید زیر همین پست بنویسید؛ممنون میشم

بادا بادا مبارکبادا...

جشن متال یادتون نره! شنبه ۵ تا ۷ شب.به صرف شام ...  

تقدیر از دکتر نیلی و خانم کوهی  

مسابقه و نمایشنامه رادیویی 

و کنسرتی فوق العاده که این بخش از همه قشنگتره!!!