پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

فوتبالیاش...

سلام

به کوری چشم عنودان امروز ۵ به ۲ تیم اخلاق رو در هم کوبیدیم؛تازه ۸تا هم نزدیم.

امروز مجتبی هم به ما افتخار بازی داد و انصافا هم خوب بازی کرد.

قابل توجه دوستداران وهواداران:

فردا نبمه نهاییه و پس فردا(2شنبه)فینال؛حضور شمامایه ی قوت قلب ماست.

با تشکر؛تیم کرکس ها

آره...همینه

این عکس لبخند ژکوند پارسا بعد از شام آخر و مهمون کردن یاران دبستانی رو نشون میده. 

این حکایت همون حکایت الوعده‌وفاست که پارسا اونو به غایت خودش رسوند. 

 

عکس از ممول

لیست کارتون‌های ممنوعه

اینم به نسبت بامزه بود،

ایشالا که اتفاقی برای وبلاگمون نمیفته.....



ادامه مطلب ...

چنتا مطلب...


اول اینکه اون قولی که داده بودم وفا شد.


دوم اینکه از بچه ها تقاضا دارم همه مثل من به این قبیل کارا تن بدن!


سوم اینکه کسی مایل هست تو نوارخونه به من کمک کنه؟


چارم اینکه نظرتون نسبت به نوارخونه چیه؟


پنجم اینکه همیشه شاد باشین.امروز که به ما خیلی خوش گذشت.


اونچه که مهمه :

اوقات خوش آن بود که با دوست بسر شد

باقی همه بی حاصلی و بی ثمری بود


راستی نفر ۴۰۰۰ کی میشه؟

فقرای میلیاردر در زیمباوه

"ما پولمون بی ارزشه؟" (با لحن مخصوص خوانده شود)


ممکنه این بلا به سر ما هم بیاد،حتما ببینید.

ادامه مطلب ...

صلوات بفرستین...

ای بابا عجب دعوایی شده.

اصلا همین از همین الان ۷ نفر اولی که کامنت بزارن تو این پست رو من آیس پک میدم.اینجوری هم دعوا تموم میشه هم دهنا شیرین میشه!!!

البته نفر اول این لیست ۷ نفره خانوم افتخاری که نفر ۳۰۰۰ شد.ساعت ۱ جلو نوارخانه باشین.(دبه نکنین.الان بدون خانوم افتخاری این لیست میشه ۶ نفره)

راستی از دوستانی که تازه به جمع پیوستن خواهش میکنم اگه وقت دارن پستهای قدیمی رو هم بخونن دوست دارم بدونم چه نظری دارن.ممنون.

پیش به سوی آیس پک(آرمان مردم آزادی و احیای حقوق و ازین حرفاس... آرمان ما فنیا آیس پک!)

۳۰۰۰

بازدید کننده ۳۰۰۰ اسمتو بنویس. 

 

سعید بهت آیس‌پک میده!!!

ویژه دانشجویان شیمی فیزیک سد ابرام

تا شنبه مهلت دارید که هرچی امتحان تو آذر دارین با زمانش مشخص کنید. 

اگر نگین عواقب این سهل انگاری گردن خودتونه!!

اردو...

 [hp+(14).JPG]

بالاخره اولین اردوی خارج از شهر بچه‌های متال 87 برگزار شد.

امیدوارم همه‌ی اونایی که اومده بودن بهشون خوش گذشته باشه و یه تشکر بکنم بابت اینکه نهایتآ بچه‌های جبهه‌های مختلف از پشت خاک ریزاشون کمی در اومدن و دست دوستی نیروهای صلیب سرخ رو رد نکردن و جوی خوب و نه آرمانی در اردو بوجود آوُردن.

نهایتآ از همه می‌خوام که با انتقادهاشون نسبت به اردو دوستان نماینده رو در راه اندازی هرچه بهتر اردوها کمک کنن.

 

اسمتونم ننوشتین مشکلی نیست.

یه جمعه...

بازم شب نویسی...

فردا جمعه اس و یه روزی که میتونه واسه متالیا۸۷ عالی باشه.قراره دوستان برن کوه.البته من و ممل نمیتونیم بریم چون اردی آشنایی ۸۸ هاست.راستش من پارسال اردو آشنایی خیلی بهم خوش گذشت.کادر عالی متال که واقعا محبتشون برای بهتر شدن اردو رو فراموش نمیکنم.خانوم سعیده و ممد حاجعلی و بهتام که هر سه تاشون الان جزو بهترین دوستای من هستن.

یه جوری ادای دینه.چون پارسال به من خیلی خوش گذشته امسال باید کاری کنم به بقیه هم خوش بگذره.این یه وظیفه اس.امیدوارم موفق بشم.فقط حیف که حدود ۲۰ نفر ۸۸ هستن.حیف

پیشاپیش هم از مجتبی ممنونم و ازش معذرت میخوام که تنهاش گذاشتیم.قبول کنین که مسئولیت پذیر بودن آسون نیست وگرنه کسه دیگه ای مسئول میشد.باید از مجتبی تشکر ویژه کرد که اینقدر خوب عمل کرده.امیدوارم همه و همه اونایی که فردا دارن میرن آهارشکرآب این زحمت رو قدر بدونن و کاری کنن که به همه خوش بگذره. زنده باشید و برقرار