پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

اگر ازین غصه بمیرد جای هیچ تعجب نیست

http://pezeshkeabi.blogspot.com/2009/08/blog-post_13.html


هیچ حرفی ندارم که بزنم...


خدایا...



دلم گرفته...


امشب نشستم فیلم سوپراستار رو دیدم.بار اولی که این فیلم رو دیدم آنچنان تحت تاثیر قرار نگرفتم.ولی این بار فهمیدم ...

ادامه مطلب ...

ای مهربانتر از برگ...


در روزگارانی دور مردی بود که تنها می زیست. البته تنهای تنها هم که نه ...


ادامه مطلب ...

شرمش منو کشته...

  اجازه بدین یه کتاب بهتون معرفی کنم.البته کتاب نیست مقاله اس. به اسم: بودا در افغانستان تخریب نشد از شرم فرو ریخت اثر محسن مخملباف

این مقاله راجع به افغانستان و فقر و سختی زندگی مردمان آنجا است. 


ادامه مطلب ...

کافی شاپ...( اکیدا توصیه میکنم بخونین)

همیشه با امیر حسین سر بحث دارم راجع به این کافه ها و رستوران ها و کافی شاپ های تهران بالاخص راجع به منوی غذا و نوشیدنی ها.


ادامه مطلب ...

عاشق خستگی خفته تو چشاشم...

 مونالیزا با قهوه!چه شود؟!!!

راستی کسی میدونه چرا بعضیا میگن لبخند ژوکوند بعضیا مونالیزا؟...نظر بدین و جواب بدین و بازم نظر بدین.


آخی...

چند وقتی بود بیکاری زده بود به سرم.حال و حوصله هیچکاری نداشتم.نشستم یه انیمیشن سفارش شده رو دیدم به نام UP.

عجب فیلم جالبی بود.جذاب و قشنگ.هر چی بگم کم گفتم.به معنای واقعی لذت بردم.تلفیقی از سینمای کلاسیک فراموش شده با تفکرات لاستی (serial lost) هر چی بگم کم گفتم. در زمره یکی از بهترین فیلمهای عمرم قرار گرفت.رفتم IMDB دیدم در بین 250 تا فیلم برتر دنیاست با رتبه 25.

ادامه مطلب ...

صفحه اول کتابای اندیشه سازان یادتونه...

بشکفد بار دگر لاله ی رنگین مراد

غنچه ی سرخ فرو بسته ی دل باز شود

من نگویم که بهاری که گذشت آید باز


ادامه مطلب ...

تورا من چشم در راهم...

تصادفا دفتر دوم آثار شاملو که ترجمه گزیده‌ای از اشعار شاعران بزرگ جهان است ، ورق می‌زدم که چششم به شعر «تو را دوست می‌دارم» پل الوار افتاد. شعر زیبایی که این روزها به واسطه سریال مدار صفر درجه و خوانده شدن مکررش به وسیله یکی از قهرمان‌های داستان ، مورد توجه همه قرار گرفته است:

  تو را دوست می‌دارم

ادامه مطلب ...

روزی که جهان تاصبح نخوابید....

در سال 1968 مسابقات المپیک در شهر مکزیکوسیتی برگزار شد. در آن سال مسابقه دوی ماراتن یکی از شگفت انگیزترین مسابقات دو در جهان بود.

ادامه مطلب ...