پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

۲۰۰۰۰

"بازدید کننده ۳۰۰۰ اسمتو بنویس. 

 

سعید بهت آیس‌پک میده!!!" 

 

ادامه مطلب ...

del neveshte...

bazi vaghta too dorane daneshjooe ye sharayeti baraye adam be vojood miad ke faramoosh kardanesh sakhte.too in post chandta az in sharayeto sharh midam.
 baraye khodetoon shabih sazi konid bebinid chejoori mishin. 

 

...

ادامه مطلب ...

آه از این ترمو......

امتحان ترمو برگزار شد...... 

تقریبا میتونم بگم اصلا اون چیزی نبود که من فکر میکردم!!!!  

به قول یکی از پسرای ۸۶(سعید) موقع خوندن ترمو هر چیزی که فکر میکنی نمیاد رو حتما بخون!!!! فکر کنم منم چون فکر کردم که همه چی میاد چیزی نداشتم که بخونم!!!!! و شد آنچه نباید میشد!!!!!! 

نمیدونم ولی فکر کنم آدم بعضی مواقع با فحش دادن آروم میشه !!! این پستو میذارم تا هرکی که از زمین و زمان دلش پره بیاد تو نظرات بد و بیراه بگه تا خالی شه!!!! 

عکسای خفن!!!

حالا که اینجا سوت و کوره گفتم تا کسی نیس یه سری عکس +۱۸ بذارم ببینید حال کنین..عکسای چنتا دختر و پسره.وااااااااااااااییی خیلی جیگرن اینا.. 

....

ادامه مطلب ...

termo <kheili mohem>

salam.   

dishab tavasote aghaye cheraghi ba khabar shodam ke doctor gofte fasle nemoodarhaye paidari yani fasle 8 too emtehan miad. 

be baghie khabar bedid.

شهادت حضرت فاطمه(س) تسلیت باد!

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود 

خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود... 

ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه  

گردنت را می شکست آن جا اگر عباس بود! 

 

شهادت بانوی دو عالم را به همه ی دوستان تسلیت میگم.

 

 

 

 

شرح پریشانی من...

اینم برا این که نگید من مطلب درست حسابی بلد نیستم بذارم!:)) 

... 

ادامه مطلب ...

گل و بلبل با برنامه ریزی دقیق.....

ونهآقا من که دیگه اعصاب ندارم!!.... آخه این چه وضعشه ..... به خدا تو کشورهای جهان n امی هم برای هفته بعدشون حداقل برنامه ریزی دارن!!!! آخه به کی شکایت کنیم ما؟؟؟  

شرح ماوقع!!! 

ادامه مطلب ...

کلاغه...

خبر آمد خبری در راه است..
در این ایام خوش امتحانات و روزهای قشنگی که همگی پر از زیبایی و خاطرات خوشه کلاغه خبر اورده که بعضیا با بعضیا اختلافاشونو کنار گذاشتن و چنتا خبر دیگه....:)
ادامه مطلب ...