پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

بسیج دانشجویی پشت انگلیسی‏ها درآمد

سازمان بسیج دانشجویی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام پلیس انگلیس در ضرب و شتم دانشجویان، خواستار محاکمه سران نظام پادشاهی انگلستان در دادگاه‌های بین‌المللی شد.

 

به گزارش فارس، متن بیانیه سازمان بسیج دانشجویی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
امروز جهان شاهد ضرب و شتم دانشجویان و خرد شدن استخوان‌های جوانان متعرض به حکومت پادشاهی انگلستان بود و مردم جهان به عینیت، دروغی بودن تمامی ادعاهای حقوق بشر غرب در نظام لیبرال دموکراسی را از نزدیک مشاهده کرده و در این میان مردم انگلستان و به خصوص دانشجویان بی‌دفاع انگلیسی، طعم آزادی و حقوق بشر ادعایی حکومت انگلستان را زیر باتوم‌ها و مشت‌ها و لگدهای پلیس این کشور چشیدند.

رفتار حکام انگلیسی در برخورد با دانشجویان معترض این کشور یادآور سلطه‌گری‌های بریتانیای کبیر در قرون گذشته و ظلم و ستم و استعمار واستثمار ملت‌های بی‌گناه در نقاط مختلف دنیا بود.

چهره‌ای که از استکبار انگلیس به نمایش گذاشته شد، واقعیت انکارناپذیری بود که سال‌ها در پس پرده رنگارنگ دفاع از حقوق بشر و آزادی ادعایی صاحبان قدرت مخفی شده بود.

ما دانشجویان ایران اسلامی ضمن همدردی و حمایت از دانشجویان و جوانان بی‌دفاع انگلیس، خواستار ایجاد فضایی آزاد و دموکراتیک برای پیگیری مطالبات دانشجویان و مردم انگلستان از حکام و صاحبان قدرت این کشور بوده و از مجامع حقوق بشری خواستار پیگیری نقض حقوق شهروندی در این کشور شده و درخواست محاکمه سران نظام پادشاهی انگلستان را در دادگاه‌های بین‌المللی داریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور



نظرات 1 + ارسال نظر
جواد شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

آخیییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد