پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

کجایین؟؟

و  زمانی رسیده که هیچکی این جا سر نمیزنه...حتی خود من!:)) یه زانی برو بیایی داشتیم واسه خودمونا...!از وقتی رفتیم تو این facebook خراب شده دیگه همه چیو فراموش کردیم.هیییییییی..... 

بیاین یه کم جوک بگین بخندیم..دلم پوسید!جواد کووشیی؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

من تقریبا هر روز به اینجا سر میزنم
اما اگه فک میکنی بچه ها تو فیس بوک بیشتر و فعالترند،میتونی اونجا یه گروپ متالستان درست کنی

نه این جا یه صفای دیگه ای داره:)

علی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

خوش به حالتون که حداقل تو فیس بوک می تونین هم دیگه رو پیدا کنین اینجا این قدر وضع اینترنت خرابه که من همین وبلاگ خودمونو هم زوری باز کردم
خوب جواد حالا مهدی روش نشد بهت بگه خوب حالا که هر روز میای اینجا یه ردی یه پستی چیزی از خودت بذار تا سو تفاهم پیش نیاد

مینا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ

منم میومدم ولی خب کسی حرفی نمیزد منم حوصله حرف زدن نداشتم!!!! ولی آقا کلا این فیس بوک با من مشکل داره!!!!! ساین آپ میشم همه چی به خوبی و خوشی میگذره بعد که میخوام وارد بشم پسمو اشتباه میگیره !!!فکر کردم مشکل از منه!! به یکی از واردای اینترنت گفتم برام درست کرد بازم همون مشکل پیش اومد!!!
اصلا مرگ بر این فیس بوک......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد