پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

حموم زنونه میگن به اینجور جاها؟؟؟

الان تو سایتیم و داریم آماده میشیم برای انتخاب واحد.میگن دیروز باز بوده و بعضیا انتخاب واحد کردن مثل حسن و امیرحسین... عجب خدانشناسایی ان.!!! 

در هر صورت من اعتقاد دارم تو این انتخابات تقلب شده و واحد برآمده از این انتخاب واحد رو نا مشروع میدونم.من از همین الان اعلام می کنم که با این واحد ها همکاری نمیکنم... 

تازه مدارک موثقی هم از تقلبی بودن این انتخابات رو به شورای مدیریت و برنامه ریزی تحصیلی دانشگاه ارائه دادم که قراره بررسی کنن.به نظر من که جائرانه است و بعضیا جر زدن.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساسان چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.anjomaneslamimech.blogfa.com/

کجای کاری؟تا دلت بخواد از این چیزا میشه دید ! شک نکن تقلب شده:)

گلنوش جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ق.ظ http://economists87.blogfa.com

سلام
چطوری یا نه؟؟؟
خب آخه هنوز خبر جدیدی نشده!!!:‌‌D
ما انتخاب واحدمون خرداد بود!!!
ولی شنیدم به شماها خیلی خوش گذشته!کلی حالتونو گرفتن!
خبر جدیدی بشه پست جدید میذارم
میام اینجا
ولی چون مطلبت درباره ی انتخاب واحدتون بود کامنت نذاشتم
خوش باشی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد