پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

بازدیدت مبارک

مجتبی حالا دیدی من چند وقته از چی مینالم...

الان بگم بقیه وبلاگا سارا میگه مقایسه نکن!

...

بیخیال .

بازدید کننده ۲۰۰۰ لطف کن اسمتو تو کامنت بزار.

راستش من یکی دیگه از هیشکی انتظار ندارم وقتی ممل یا امیر حسین که جزو صمیمی ترین دوستای من محسوب میشن تا الان یکبار هم به وبلاگ سر نزدن من به آقای ایکس یا خانوم ایگرگ چی بگم

نظرات 7 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ

نه والله جواد جون.فقط یادمه ماتاتا یه موجوده عروسکی بود تو شبکه دو که میگفت اسفند دونه دونه ماتاتا باهاش میخونه

مجتبی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

moshkel ineke bazy posta ye matlab ya ye khabare toye oona kheili entezare nazar nadarim.vali ye posti mesle bimoghadame osoolan nazar sanjie

مینا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ

عیب نداره !!! غصه نخورید!!!! شما یه بازدیدکننده ای مثل من دارید!!!!!!!!! البته تا زمانی که پول تیلیفن نیومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مجتبی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

javad!!!mano bash ke vaghti tedade 2040 o didam damesh bood kole khonevadaro sham bedam.

پارسا شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

من اصلا منظورم این نبود.من فقط میخواستم بدونم کی نفر ۲۰۰۰ میشه. همین.البته یا خودم بودم یا مینا یا مجتبی یا سارا یا جواد.متاسفانه محمد رفیعی و علی خواجه هم دیگه نمیان.در هر صورت من میگم به دوستامون بگیم که بلکه فرجی بشه...

سارا حمیدی زاده شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ

ای بابا!!!
ما اینجا میایم بازدید می کنیم و نظر می دیم مجتبی می خواد خانواده رو شام بده!!!
ای خداااااااااااا.............

اون موقع فقط خانواده تو دسترس بودن!!!

مینا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ

خوب مجتبی میتونی مارو هم شام بدی!!!!!!!!!! البته اگه نمیتونی منم فقط شام بدی کافیه!!!!!!!!!! بالاخره یه دونه خواننده به این گلی کم پیدا می شه!!!!!!!!! حداقل یه شام بخورم که وقتی پول تیلیف اتاقم بیاد زیاد ناراحن نشم!!!!!!!!!!!!! من یه شام میخوام ا شماها نویسندگان!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد