پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

یه جمعه...

بازم شب نویسی...

فردا جمعه اس و یه روزی که میتونه واسه متالیا۸۷ عالی باشه.قراره دوستان برن کوه.البته من و ممل نمیتونیم بریم چون اردی آشنایی ۸۸ هاست.راستش من پارسال اردو آشنایی خیلی بهم خوش گذشت.کادر عالی متال که واقعا محبتشون برای بهتر شدن اردو رو فراموش نمیکنم.خانوم سعیده و ممد حاجعلی و بهتام که هر سه تاشون الان جزو بهترین دوستای من هستن.

یه جوری ادای دینه.چون پارسال به من خیلی خوش گذشته امسال باید کاری کنم به بقیه هم خوش بگذره.این یه وظیفه اس.امیدوارم موفق بشم.فقط حیف که حدود ۲۰ نفر ۸۸ هستن.حیف

پیشاپیش هم از مجتبی ممنونم و ازش معذرت میخوام که تنهاش گذاشتیم.قبول کنین که مسئولیت پذیر بودن آسون نیست وگرنه کسه دیگه ای مسئول میشد.باید از مجتبی تشکر ویژه کرد که اینقدر خوب عمل کرده.امیدوارم همه و همه اونایی که فردا دارن میرن آهارشکرآب این زحمت رو قدر بدونن و کاری کنن که به همه خوش بگذره. زنده باشید و برقرار

نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

آقا اینجوری نگو‌ ؛عرق بر جبینم شروع به لغزش کرد.
ولی انصافآ باید ازت تشکر کنم که با اینکه نیومدی ولی کارمونو خیلی راه انداختی.

مجتبی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

البته باید بگم تنها نبودم؛خانم نوری و سامان هم بودن.

سعیده میراب شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

ممنون از لطفت.ما هر تلاشی کردیم وظیفه بود. ورودی مهربون و دوست داشتنی ۸۷ یکی از بهترین روزهای دوران دانشجویی رو واسه ما رقم زدن که همین جا از همشون تشکر می کنم.
امیدوارم این دور هم بودنا و دوستی هاتون تا همیشه تداوم داشته باشه وقدر این روزای قشنگ رو بیش از پیش بدونین.
مرسی

مینا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

سعیده جون تو هم از بهترین دوستای ما هستی!!!!!!!! ان شاا... درست تا زمانی کهمن درسمو تموم نکردم تموم نشه تا پیش ما باشی!!!!!!!! البته میتونم بگم فوق همینجا قبول شی!!!!!! هر کدوم که راحتی!!!!!!!!!!!!
از همه ی بچه ها و نماینده ها مخصوصا طیبه و سامان و محمد جواد و مجتبی و نماینده های غایب(ممل و پارسا) ممنونم

من نماینده نیستما!!!(البته نظر لطفتونه)
اینارو میگی بعدا به "مخملی" متهم میشیا.
Javad

سعیده میراب یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ

مرسی مینا جان.نظر لطفته عزیزم.

مینا دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

سعیده جون نگفتی بالاخره فوق رو میخوای یا موندن تو کارشناسی برای ۴ سال دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد