پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

ویژه دانشجویان شیمی فیزیک سد ابرام

تا شنبه مهلت دارید که هرچی امتحان تو آذر دارین با زمانش مشخص کنید. 

اگر نگین عواقب این سهل انگاری گردن خودتونه!!

نظرات 18 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام
شرح امتحانای من:
۱)مبانی برق ۱۰/۹
۲)خواص فیزیکی ۱۹/۹
۳)مبانی کامپیوتر ۲۶/۹

یه نگاه کلی که به برنامه امتحانا کردم فکر کنم ۳۰/۹ (دوشنبه) قابل تامله.

سارا حمیدی زاده چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

شرح مشکلات بزرگ من در زندگی:
۱.پدیده ۸/۹
۲.خواص ۱۹/۹
۳.فیزیک ۲ ۲۶/۹
پیشنهاد من برای مشکلی دیگر : دوشنبه ۳۰/۹

... چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

فک نمی کنی مشکل از جای دیگس؟؟؟

طیبه چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

بچه ها بیاین با هم دوست باشیم بذارین امتحان باشه ۱۱/۹ بهترین وقته ها!!!! زود بدیم تموم شه به هفته امتحان خواص وفیزیک نرسه این جوری خیلی بهتره! دوستانیم که پدیده ومبانی دارن خواهشا قبول کنن! یه جور برنامه بریزن که برسن باشه؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طیبه چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ

۹/۳۰ خیلی دیره زود تر بدیم تموم شه اینجوری خیالمونم راحت میشه بعدشم راحت تر خواص میخونیم!!!

شیما پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

به نظر من 11/9 بهتره! میدیم راحت میشیم

فرانک حسینی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

برنامه امتحانای من:
1) یکشنبه 8/9 _ پدیده
2)پنجشنبه 19/9 _ خواص
3)پنجشنبه 26/9 _ ++c :-(
به نظر منم 30/9 خوبه شب یلدام هست بعد از کلی امتحان میچسپه!!!!!!!!!! :-)

مینا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

برنامه من:
زبان۹.۵
خواص
فکر نکنم سد ابرام برای ۹.۳۰قبول کنه چون گفت نذارین نزدیک دی!!! ولی حالا امتحان کنیم تیری است در تاریکی!!!!!
در ضمن استاتیکو نباید از یاد برد!!!! درسته که درسش انقد عقبه که احتمالا نمیگیره ولی یه موقع دیدی گفت میخواد امتحان بگیره!!!!!!

پریسا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ

manam c++ daram.be nazaram 30 om khube.

lotfan barnameye emtehanatoono begid shayad ye tarikh oon vasata bashe ke hanooz behesh pey nabordim
dava rooye in dota tarikh be jaee nemirese.
mojtaba

صبا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

mikhayn asan emtehan nadim :D
man ba11e azar movafegham ! 30om dire ...ghabl az 11om ham nazarid plz :)

طیبه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

بچه ها یه تاریخ خیلی خیلی خیلی ......خوب که امروز یافتمش و میدونم که همتون موافقید !!!! اونم روزی نیست جززز 11/9!!!!!!!!!!خواهش می کنم تشویق نکنید بخدا راضی نیستم! بازم من سعی می کنم از این روزا پیدا کنم که همه مثل الان موافق باشن

طیبه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

فرانک جون شب یلدا بدون شیمی فیزیکم می چسبه!!

پریسا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

barnameye manam eine faranake

anahita rajabi va sara mahmoodi شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ

30/9/88 man ba in ruz moafegham

tarikhe emtehanam ba baghie moshtarake

مینا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

طیبه جون به نظرم ۱۱.۹ خیلی بد باشه !!!!!!!!!!!!!! چون قراره ۱۴.۹ استاتیک داریم

[ بدون نام ] یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

۱۰ آذر امتحان آیین نامه پایه یک دارم .امتحان بلور هم تو آذره زمانش معلوم نیست ۲۳ آذر هم باید معرفت یکی از بچه ها رو امتحان کنم سه تا امتحان دیگه هم دارم .کلا هر روز امتحان دارم بجز ۱۷ آذر که نیستم احتمالا باید برم اوین ......................... کار اداری دارم چرا اینجوری نگاه میکنی

چی؟؟پایه یک؟؟
مجتبی

صبا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ

چی شد بالاخره ؟؟؟

رهگذر یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ

من اصن شیمی فیزیک ندارم ولی اگه طیبه خانوم روز بهتری رو پیشنهاد نمیکنه اکثریت موافقن که امتحان 30ام باشه.مگه اینکه در بررسی های بعدی خانوم نوری یه روز جدیدی که تا حالا به ذهن هیشکی نرسیده پیدا شه که همه باهاش موافق باشن.مثلا یه روز مثه 9 امD-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد