پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

۳۰۰۰

بازدید کننده ۳۰۰۰ اسمتو بنویس. 

 

سعید بهت آیس‌پک میده!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

اونقد رفرش کردم که خودم شدم ۳۰۰۰مین نفر.

کی واسم می خرین؟

به علت این عمل زشتتون باید به همه کسایی که ذیل این پست چیزی مینویسن آیس پک بدین :دی

سارا:چرا بعضی نظر ها رو تایید نمی کنید؟یعنی باید هر ۴ نفر پاسخ به نظر بدیم؟؟؟
راستی پریسا قانونی رو نقض نکرده...یعنی مجتبی اشاره نکرده همون لحظه که وارد می شه باید ۳۰۰۰ بشه.بنابراین باید بهش ایس پک بدین.
(من این جا نمی زارم حق دختر ا پایمال بشه!)

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ

بالاخره کی بود این ۳۰۰۰ یکی یچی بگه

پریسا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

تازشم باید بهم ۲ تا ایس پک بدین.یکی به خاطر صداقتم یکی هم به خاطر اینکه ۳۰۰۰ امین نفر بودم.

چون پا فشاری روی کار اشتباه از انجامش بد تره،باید 4 تا آیس پک به نویسنده ها بدین که البته سارا خانم بخاطر حقوق خانم ها از سهمش میگذره،بنابر این 3 تا آیس پک باید بدین . اگه بیشتر ازین هم اصرار کنید کامنتاتون علیه خودتون استفاده میشه! ایشالا 4000
:دی دی دی

مجتبی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

آقا به من میگن مجتبی قاضی.
با هم میریم یه آیس‌پکی.
پارسا که قول داده باید آیس پکو به خانم افتخاری بده.
خانم افتخاری هم برا این کار زشتی که انجام داده و پست منو خراب کرده باید به من آیس پک بده.
بقیه دوستانم شاهد این صحنه زیبا خواهند بود.

حالا برای اینکه دلشون نسوزه من آیس پکمو تقسیم میکنم ولی هرکی یه قلو پا...

مجتبی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

یه چیز دیگه .
تا حالا هیچ نظری نبوده که تایید نشه.نمیدونم سارا برای چی اینو نوشته.!!!
به قول جواد:کی نظر تایید نمی کنه؛ما نظر تایید نمی‌کنیم.(با لهجه احمدی‌نژاد بخونید)

ای ول ای ول،دمت گرم،خیلی حال کردم
یه آیس پک طلبت.......

مهدی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

چه خبره اینجا!!یه کم با هم دوس باشین..چه خبره!یه ایس پک که این حرفا رو نداره...صفه که بالا اومد دیدم همه دس به یقن!!!:)
ولی من مجتبی رو قبول دارم.
این وسط جای یه نفر خالیه.همون که خیییییییلی علامت تعجب میذاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هیشکیم نمیدونه کیهD:فقط اول اسمش میناسP:

طیبه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

منم ایس پک میخوام! خواستین برین منم صدا کنید ولی گفته باشم من با شریک مریک کنار نمیام

مینا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

چی !!!!!!اصلا میخواین از این به بعد علامت ؟ بذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می دونی تا الان چندتا آیس پک به من بدهکارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا به روی مبارکشون هم نمیارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونی چیه میخوام نشون بدم که دکمه ! کیبوردم کار میکنه؟؟؟؟؟؟؟ اگه متوجه شدین حالا برم سراغ علامت ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صبا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

منم آیس پک می خوام ! :-( قبول نیست اینجوری !

فرانک پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

مگه قرار نیست پارسا آیس پک رو بخره شما چرا حرص می خوریدآقای منصوری؟؟؟!!!!!!D:D:
در هر صورت اگه آیس پک خرونه منم هستم.

پریسا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ

آقای منصوری شما که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی این پست رو میذاشتین فکرشو می کردین!

مهدی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

به نظر من از همین الان اگه 10 نفر آدم نیکوکار پیدا شن و این کار زیبا و قابل تقدیر پریسا خانوم (رفرش بلاگ) رو روزی 10 بار به مدت 10 روز انجام بدن ایشالا 10 روز دیگه از پارسا پیتزا میگیریموچون اون موقه خوشحال تر از الان میشه.با این کار هم پارسا خوشال میشه هم ما پیتزا میخوریمD:
در ضمن مینا خانوم علامت ؟ هم فمیدیم داری برو سر یه علامت دیگه.ستاره بذار***********************

مینا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

نه دیگه مهدی ؟؟؟؟؟؟؟ اینجوری کیبوردم خراب میشه؟؟؟؟؟؟ دکمه * خراب میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد