پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

صلوات بفرستین...

ای بابا عجب دعوایی شده.

اصلا همین از همین الان ۷ نفر اولی که کامنت بزارن تو این پست رو من آیس پک میدم.اینجوری هم دعوا تموم میشه هم دهنا شیرین میشه!!!

البته نفر اول این لیست ۷ نفره خانوم افتخاری که نفر ۳۰۰۰ شد.ساعت ۱ جلو نوارخانه باشین.(دبه نکنین.الان بدون خانوم افتخاری این لیست میشه ۶ نفره)

راستی از دوستانی که تازه به جمع پیوستن خواهش میکنم اگه وقت دارن پستهای قدیمی رو هم بخونن دوست دارم بدونم چه نظری دارن.ممنون.

پیش به سوی آیس پک(آرمان مردم آزادی و احیای حقوق و ازین حرفاس... آرمان ما فنیا آیس پک!)

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

اولD:

میلاد جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

منو ساعت 1 نبرین آیس پک بدین نوار خونه رو با رجب بیگی یکی میکنم!من نمیدونم کی میخره!:دی

سارا حمیدی زاده جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

واسه من شکلاتی باشه لطفا!!!بدون خامه...d:

پریسا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

mer30.
man fek mikardam fagat ye shukhiye!

مینا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

من که خیلی طلب دارم به خاطر همین چشم آب نمیخوره ولی یه موقع اگه به واقعیت پیوست منو یادت نره

mhm شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.mhmoshaei.blogfa.com

man faramoosh nasham

فرانک شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

من میترسم به 6 نفری که اول کامنت گذاشتند بگید برای همه ی بچه های کلاس آیس بک بگیرند.
اگه جرزنی نمیکنید منم شکلاتی می خوام البته با خامه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

صبا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

aslan ghabul niiiist ! man diruz naumadam 2 site !!! etela nadashtam :((((( bayad be manam ice pack bedin :D

هادی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

من چایی پر رنگ میخورم لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد