پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

چنتا مطلب...


اول اینکه اون قولی که داده بودم وفا شد.


دوم اینکه از بچه ها تقاضا دارم همه مثل من به این قبیل کارا تن بدن!


سوم اینکه کسی مایل هست تو نوارخونه به من کمک کنه؟


چارم اینکه نظرتون نسبت به نوارخونه چیه؟


پنجم اینکه همیشه شاد باشین.امروز که به ما خیلی خوش گذشت.


اونچه که مهمه :

اوقات خوش آن بود که با دوست بسر شد

باقی همه بی حاصلی و بی ثمری بود


راستی نفر ۴۰۰۰ کی میشه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

vagean mamnun,lotf kardin.

مهدی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ

1.دمت گرم کلی حال داد خوش گذشت!
2.نفر بعدی که پیدا شد..جواده.تا بعدیشم خدا بزرگه!ولی اون حرف جواد که خصوصی گفت پیشنهاد بهتریه!
3........:(
4.یه قشر خاص و کمی رفت و آمد دارن
5.امیدوارم که مگس گرد شیرینی نباشم!
جای همه خالی بود!از کفتون رفت..
من ممول نیستم,اشتبا نگیرینP-:

mhm دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.mhmoshaei.blogfa.com

yadet bashe mano mehmoon nakardi

مینا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

من ۴۰۰۰ امین نفرم!!!!!! فقط بگید کی قراره منو مهمون کنه؟؟؟؟؟؟؟
ولی اگه سعی کنیم حداقل هذ یک ماه یه بار دنگی همه با هم بریم خیلی بهتره!!!!! راستی آقای ریاضت واقعا از دست دادی!!!!!! آدم به حرف بعضی آدمای دوست نما که میگه نمیرم ولی میاد گوش نمیده!!!!!

رهگذر چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ

هذ یک ماه یه بار!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راس میگه میلاد جون از دست دادی ولی خودم بهت قول میدم ببرمت مهمونت کنم!
رفاقت من و میلاد با یه آیس پک بهم نمی خوره.حالا با دو سه تا شاید..:)
میلاد جون نبودی ببینی یه بنده خدایی تا قبل از آیس پک خوردن چه قد میگف زانوم درد میکنه و داره میترکه و...همین که آخرین جرعشو نوش جان کرد خدافظی کرد تا خود فنی دویید!!
حالا ما حرفی نداریم.ایشالا که آیس پکش نیرو زا بوده!P-:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اینم چن تا علامت تعجب افتخاری

سارا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام
نوار خونه امسال خیلی بهتر شده... اول سال بردش خیلی منو سورپرایز کرد ولی الان یکم افت کرده... برد نوار خونه مثل ویترینشه؛توجه بیشتری می خواد!
به نظرم برخورد با تازه واردا دوستانه تر باشه بهتره...!!!
باحا لترین قسمتش جشنواره فیلمشه...میز مجله هاشم خوبه...آرشیو فیلماش ناقضه؛دیگه باید حداقل همه ی فیلمای تاپ ایرانی رو داشته باشین...

متاسفانه دانشگاه هیچ حمایتی ازفعالیت های فرهنگی نمی کنه و این کار نوار خونه روسخت تر می کنه...!

به هر حال آرزوی من برای نوار خونه بهترین هاست!

Ali شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ

sheytun be to ha khosh gozasht??????????
badan ke jibeto nega kardi khoshi az tanet dar miad
mishe vase 4000 mishe az hamin alan rezerv kard??????

مینا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

اگه تو ّقا مهدی هستی باید بدونی که بعد ان دوی ۵۴۰ متر دیگه نتونستم حتی راه برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس انقد مسخرم نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد