پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

آره...همینه

این عکس لبخند ژکوند پارسا بعد از شام آخر و مهمون کردن یاران دبستانی رو نشون میده. 

این حکایت همون حکایت الوعده‌وفاست که پارسا اونو به غایت خودش رسوند. 

 

عکس از ممول

نظرات 8 + ارسال نظر
شوکا دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

من اگه می دونستم اینجا خوراکی می دن زودتر می یومدم!!!
سلام به دوستان گل متالی...

yashar دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی داری . لطفا به سایت منم یه سری بزن

مهدی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

منم نمیدونستم خوراکی میدن..پارسا جون شرمنده کرد!من موضوع رو شوخی گرفته بودم ولی رفتیم دیدیم جدیهD:این دوست خوبمونم راس میگه بلاگ خیلی خوبیه..جای دیگه آیس پک نمیدن!
شاعر میگه:خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است..کارم از گریه گذشته که بدان می خندم!
اشاره داره به لبخند پارسا.

من ممول نیستم,اشتبا نگیرینP-:

مینا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

من که میگم از این به بعد دنگی بریم!!!!! اینجوری هم بهتره هم این که دوستیامون و این جمع هامون پایدارتر میمونه!!!!!!!!!! البته قبلش باید مجتبی و مهدی مهمون کنن!!! مجتبی به خاطر اینکه این قضایا رو شروع کرد مهدی هم برا اینکه باور کنه که جدیه

saba سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

heeeeeeeeeeey :-< khosh bashid hamishe

مهدی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ

مث اینکه بعضیا نیومدن خیلی روشون تاثیر گذاشته!:)

... پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

جالبه بازدید کنندهی ۴۰۰۰ من بودم وقتی همه سر امتحان معادلات بودن...
(قابل توجه اونایی که فک می کنن من معادلات افتادم)

memol پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ

همه این عکس رو دیدن اما هیچمس نگفت ممل بدبخت هم اونجا بود و داشت عکس مینداخت.

ziresh neveshtam.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد