پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

ey roozegar

berin edameye matlab vali ta tash bekhoonin.... 

Dostan oonghadr lotf daran ke za….za…..zaboone adam band miad o nemidone chetor pasokhe in mohabateshono bede,vali haghighatesh ineke alan vaghean chand ta chiz ba ham ghati shodan o dige adam del o damaghe postaye janjali o shad ro nadare(emtehan , 16azar ,masaeli ke too doran daneshjooe bazia etefagh miofte) to in vaziat javadam ke maro tanha gozashte , bazi vaghta be khodam migam bi javad hargez!!!!!!:d

Vaghean too in doran agar khanandehaee mesle mehdiam naboodan ta ba !!!!!!!!!!!!!!!!!!hashon yekhorde jave weblog o avaz konan dige nemidoonam bayad chikar mikardim.

Vali khob in doran ham gozarast va ye roozi ba hasrat az hamin doran talkh yad mikonim o shayadam koli bekhandim.

Dar zemn az vaghti halo rooze bazi raeesa o modiraro didam dige az modiriat bizar shodam,pas man modir nistam…….vali jentelman shayad basham:d

Agar mibinid yekhorde sooze harfam ziade dalilesh ineke eshgham ro az dast dadam,hamin emrooz , khodamam avalesh bavar nemikardam vali haghighat dasht,manzooram az bazi masaele daneshjooe hamin bood.!! Yejoraee yade poste madare ghamhaye parsa oftadam.

Are gooshie nazaninam emrooz mano tark kard.ba koole bari az filmha o axhaee ke toosh dashtam ,shomare telefonaro begoo!!!,shomare telephone hich kodoometoonam dige nadarm ,be khatere in vagheeye dard nak har vaght ke in matno mikhoonid yek daghighe sokoot konid….hey roozegar

Bebakhshid ke injoori neveshtam chon safekilidam farsi nadasht,avalesham mikhastam nazar bashe bad ke didam ziad shod goftam postesh konam, agar arzeshe ye post o nadare be bozorgie khodetoon bebakhshid.motmaen bashid ke akharin bare ke nazaram o postesh mikonam. 

نظرات 35 + ارسال نظر
Javad سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

نگووووووووووووووووووووووووووووووو
کی؟ کجا؟ چرا؟
درکت میکنم کامل،شایدم نه کامل! گوشی تو 2 برابر گوشی من قیمتش بود!!! اما مهمتر اطلاعات توشه . . .
درضم خیلیم کار خوبی کردی پست گذاشتی،آدم پستات رو که میخونه انرژی میگیره.

مینا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

از دست دادن گوشیت رو تسلیت میگم!!!!!!!!!!
خدا بهت صبر بده.........

سارا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

هم دردیه منو پذیرا باش!!!
من هم همین ۲ ماه پیش شکست عشقی خوردم...و گوشیه نازنینمو از دست دادم!!!
از اون موقع هر وقت ۶۳۰۰ می بینم اشک توی چشمام جمع میشه و بغض گلومو می گیره...

ولی ی ی الان pinky رو دارم و کلی دوسش می دارم!!!

به هر حال ایشالا غم آخرت باشه...

حمیدرضا H*H سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ

منم یکبار گوشیم افتاد تو جوی آب و دقیقا احساسات تو رو داشتم.

اندکی صبر ،گوشی نزدیک است....

Ali سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

halaaz gushi gozashte in harfaro kr zadi bayad ye chiz digam migofti

khate 15 bayad migofti tarif az khod nabashe

مهدی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ


pinky!!!!!!!!!!!?????????:))
آره باید می گفتی تعریف از خود نباشه.الان به همه ی بچه ها بر خورد!سریع معذرت خواهی می کنی به همه هم باید شیرین بدی..بدو بینم!بدو صدای پاتو بشنومp:
به نظر من گوشی قلب دوم آدماس.اینکه میگن پای آدم قلب دومشه الکیه!

من یه بار به کوری چشم شیطون داشتم تو پذیراییمون درس می خوندم و میوه میل می کردم, بعد بابام اینا اومدن خونه.با این صحنه که من نشستم سر مشق و درسم کلللی شگفت زده شدن.منم واسه اینکه زیاد تو شوک نباشن تصمیم گرفتم وسایلمو جم کنم برم تو اتاق.ظرف میوه رو که اون موقه به آشغال میوه تبدیل شده بود رو تو یه دستم گرفتم, توی این یکی دستمم دفتر کتابم رو..خلاصه.. چشمت روز بد نبینه..با هر قدمی که به سمت آشپزخونه بر می داشتم یه صدای عجیبی توی گوشم تقویت می شد که میگف:نرووو..محمد تو نباید بری..ظرف رو بده یکی دیگه ببره..
ولی من اهمیت نمیدادم.مرغابیا اومدن سر رام نمی ذاشتن من رد شم.اوضاعی بود..با همه ی سختیاش بالاخره خودمو به سینک آشپزخونه رسوندم.به اونجا که رسیدم انگار همه چی با روزای قبل فرق داشت...

بقیشو بعدا میگم فعلا منتظر باشین تا هفته ی دیگه:)))

جواد سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ

مهدی از بس زیبا تعریف کردی که انگار همه ی این اتفاقات برای من افتاده.حالا بگو دیگه..من خیلی دوس دارم بدونم چی شده!

مجتبی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

تو رو خدا ما رو تو خماری نذار ما تحمل این همه صبر رو نداریم.بگو ما سرا پا گوشیم!

عباس سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ

واااای! چقدر شیوا و بلیغ و نغز و دلکش و دلربا و ... از این جور چیزا بود!
حالا میشه من به دست و پات بیفتم, التماست کنم که جوون بچه هات بگی؟

مینا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ

واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از تو توقع نداشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمی دونی دخترا روحیشون لطیفه!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی یه ماجرای به این زیبایی رو تعریف می کنی و بقیشو نمیگی خیلی بی ادبانس...........!!!!!!!!

پارسا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

امیدوارم در ادامه ی داستان برات اتفاق بدی نیفتاده باشه.
ولی یه هفته خیلی زیاده زودتر بگو . ما منتظریم!

سارا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

تا یه هفته دیگه من همه ی فکرم روی بقیه ی ماجراس.اصن دستم به هیچ کاری نمیره.جناب آقای یوسفی!تقاضای عاجزانه و ملتمسانه دارم که هر چه زود تر بقیشو بگی.

حمید سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

یعنی چی میشه!!!؟؟

جمعی از هواداران سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

بگو بگو...مهدی بگو!!

مهدی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

حالا که میبینم همه انقد مشتاقن دیگه باید تعریف کنم دیگه!:-)
خووووب.. به اونجا رسیدیم که من رسیدم به سینک آشپزخونه.همیشه تو خونه به من میگن که آشغالامو بریزم توی سطل آشغال توی کابینت زیر ظرفشویی. ولی من متاسفانه گوش نمیدم و همیشه میریزم توی تفاله گیری که توی ظرفشویی مونه.
خلاصه اندفه هم آقا مهدی قصه ی ماJ) اومد که دستشو به سمت سینک دراز کنه..یهو گوشیش که روی کتاباش توی اینکی دستش بود سر خورد و افتاد توی قابلمه ی پر از آب و روغن!!قابلمه واسه ناهار ظهرمون بود.ماکارونی داشتیم.
همین طور گوشیم توی آب غوطه ور بود و آروم آروم میرفت پایین و منم بهت زده نگاش می کردم.رسید به ته قابلمه و آروم گرفت.یهو به خودم اومدم و شیرجه زدم و گوشیه نازنینم رو نجات دادم.
اوردمش بیرون و بازش کردم و گذاشتم روی فن کوئل که خشک شه.
خوشبختانه اتفاقی براش نیفتاد.فقط آهنگایی که تو گوشیم داشتم بعضیاش میکس شدJ)یهو وسط آهنگ ساسی مانکن, ابی میخونهJ

همگی موفق باشین.ببخشید که به اسم بچه ها نظر دادم.

khab inam ye jooreshe.nemidoonam chi begam.....vali bayad ghabool kard ke harkate jalebi bood.omid varam kasi narahat nashe.afarin be in hame zogh o salighe

Abbas سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

اولا گوشیت تسلیت شدیدا همدردی می کنم!

بعد من اعتراض دارم!!!!!‌‌

کی این بالا به اسم من کامنت داده!!!!!!! من نبودمم! مدیییییییییرا!
نکنه عباس دیگه پیدا کردیم! من اسممو فارسی نمی نویسم!!!!!!!

Abbas سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ

اهان فهمیدم ..... مهدی با نمک شده پس :دی ولی خداییش تسلیت!
خیلی سختهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!

Javad سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

منم میخاستم همینو بگم:
من هیچ وقت "جواد " نمیذارم. مثل اینکه باید یه TM به اسمم اضافه کنم.
از مدیریت وبلاگ تقاضا دارم با بررسی IPی شخص نظر دهنده دستش رو رو کنن.
پیشنهاد میکنم شخص متقلب به عنوان جریمه همین فردا آیس پک بده؛کسی مخالفه؟

سارا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

احسنت...احسنت...!!!
حرکته جالبی بود...ابتکار قشنگی زدین...
ولی انصافا نظر هر کسی شبیه بقیه نظرای همون شخصه...یعنی اگه به ساعتاش دقت نمی کردم و اون وسط یه نظر با اسم خودم نمی دیدم باورم میشد هر کس خودش نظر داده...!!!!

مهدی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ

من مخالفم.این کارا چیه؟حالا یه غلطی کرده اون مرتیکه....:))
اصن ما عزادار دانشکده ایم.آیس پک نداریم:)

Javad سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

متاسفانه شما نمیتونی مخالف باشی،شرمنده.
لطفا سریعتر زمانشو معلوم کن که بشه به بقیه هم خبر داد.مرسی مهدی جون

Abbas چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

ایول جواد ........ اگه این پیشنهاد آیس پک به گوش مینا برسه مهدی ...... :دی

کارت تمومههههههههههههههههههههههههه!

Abbas چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

ولی خداییش حرکت جال بود! :دی
من همه ی نظراتو برا اولین بار خوندم! جالب بود.

نویسنده ها یاد بگیرن لطفا از این کارا !

memol چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

نامردا منم ایس پک می خوام............

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ

متهم آقای مهدی یوسفی به دلیل سوء استفاده از نام افراد معتبر بالاخص نام بلند بالای خانم مهندس مینا ربیعی به ۱ سال حبس محکوم میگردید.......
با توجه به نداشتن سوء پیشینه و با رضایت شاکیان خصوصی و با احتساب تخفیف حکم شما به خرید ۲۰ عدد آیس پک کاهش پیدا میکند که شایان ذکر است زیان دیدگان جز اولین افراد ثبت نامی میباشند و بقیه بر اساس ترتیب میتوانند ثبت نام نمایند............

حالا کی هستی؟؟؟

مهدی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ

memolهمچین میگه: "نامردا منم آیس پک میخوام", انگار همه خوردن تموم شده.آدم دلش کباب میشه!
این فرد بلند بالا به نام خانم مهندس مینا ربیعی که در بالا ذکر شده, با همین مینای خودمون نسبتی داره؟:))فک می کنم فقط یه شباهت اسمیه کوچیکه!آخه تا اونجایی که من می دونم هنو مهندس نشده..
حالا چرا همه یهو وهم برشون داشت..؟ فک می کنین من به همین سادگی واسه کسی آیس پک میگیرم..!نه داداش, اون پارساس که ازین کارا میکنه:)
بعدشم این حکمی که صادر شده اساسا اشتباس, نمیدونم کی نوشته ولی بنده جناب آقای محمد مهدی یوسفی هستم. نه مهدی!
اگرم قرار باشه کسی آیس پک بده اون مجتباس.همه ی آتیشا زیر سر اونه که یه همچین پستی گذاشت که من تحریک شم.تازه یه عبارت:"تعریف از خود نباشه"هم جا انداخته بود که همه ی بچه ها ازین قضیه ناراحت بودنP:
حالا من می خواستم یه ماجرای دیگه هم از گوشیه پسر عمم تعریف کنم که وقتی با این همه شاکی مواجه شدم دیگه نمی تونم واستون بگم که گوشیش تو جیب شلوارش بود و رفت دسشویی, یه سری اتفاقات اونجا افتاد و بدون گوشی برگشت!:)

Abbas چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

قاضی محترم نظر دادن بدون اسم جرمه خودشا!

بنویس کی بودی بعدا مهدی انتقام بگیره :دی

حمیدرضا H*H پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

درگیر اتفاقاتی ام که برای پسر عمه ات تو دسشویی افتاده مهدی!:))

مینا پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ق.ظ

بابا چقد شماها خنگید !!!!!!!!!!!!!
بنده مهندس مینا ربیعی هستم که البته دارای یک پرانتز شامل بعد از این میباشد!~!!!!!!
و چون امیدی ندارم که شما بفهمید منظور من چیه خودم مینویسم: مهندس بعد از این مینا ربیعی!!!!!!!!!!!
ولی من نمیدونم چرا شاکیان خصوصی به جای اینکه از این حکم دفاع کنند ازش ایراد میگیرند!!!!!!!!!

مجتبی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

be javad:are rast migi.inam azoonaeye ke badan baraye ham tarif mikonim o koli mikhandim.2sale dige yadam bendaz hamino barat tarif konam

مجتبی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

be dalile esteghbale ziad(harchand hamash mehdi bashe)az in post ghasd daram <ey roozegare 2>ro be reshteye tahrir dar biaram.:d kholase agar ide'e chizi darin begin

مهدی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ

همون طور که دوستان می دونن.ایام, ایام سوگواری و عزاداریه.تو روایات هم مکرر به این قضیه اشاره شده که تو این روزها همدیگرو مهمون نکنین, اونم آیس پک!اصن چندین روایت داریم که در مورد خوردن آیس پک در ماه محرم و صفر سوال شده که این امر رو جایز ندونستن.حتی توصیه کردن که اگه مسیرتون طوریه که از بغل همین قورباغه های مایوس باید رد شین, حتی الامکان از این جور اماکن فاصله بگیرید!:)
پس قضیه ی آیس پک منتفی شد..
خوب!حالا باید خدمت همه ی دوستان عرض کنم که, عده ای در صدد بر هم زدن جو و فضای خوب این بلاگ هستند و سعی دارند با هتاکی و خنگ جلوه دادن (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) عزیزانی که در این وبلاگ حضور دارن و نظرات سازنده ای میدن, اغتشاش آفرینی کنن و ایجاد آشوب کنن و این بصیرت شما رو که حتی به حکم قاضی هم ایراد میگیرین رو ازتون بگیرن.حالا من قصد ندارم نام ببرم که این ها چه کسانی هستند, فقط در این حد اشاره کنم که:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:))

Javad پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

آقای ده نمکی معمولا ایده های نابی برای ادامه دادن یه موضوع داره. یه مشورتی باهاش بکنِ،شاید 3 و 4 هم نوشتی!!!!

مهدی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ

ایام سوگواری اباعبدالله الحسین رو به همگی تسلیت میگم.



چنگ دل آهنگ دلکش می زند
ناله ی عشق است و آتش می زند
قصه ی دل, دلکش است و خواندنی ست
تا ابد این عشق و دل ماندنی ست

مرکز درد است و کانون شرا ر
شعله ساز و شعله سوز و شعله کار
خفته یک صحرا جنون در چنگ او
یک نیستان ناله در آهنگ او
نغمه را گه زیر و گه بم می کند
خرمنی آتش فراهم می کند

چنگ دل آهنگ دلکش می زند
ناله ی عشق است و آتش می زند

کرده خود را میزبان شعله ها
تا بسوزد در میان شعله ها
عشق این جا اوج پیدا می کند
قطره اینجا کار دریا می کند
رخصتی تا ترک این هستی کنیم
بشکنید این شیشه تا مستی کنیم

پرده بالا رفت و دیدم هست و نیست
راستی نادیدنی ها, دیدنی ست


چنگ دل آهنگ دلکش می زند
ناله ی عشق است و آتش می زند

vaghean ghashang bood.dastet dard nakone.

مهدی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ق.ظ

چرا دیگه کسی مطلب جدید نمی ذاره!!؟مجتبی که میگه همش مهدی نظر میده , من خجالت میکشم کامنت بذارم:)
اون دوتا پستی که در مورد انتقاد از بلاگ و نظرات سازنده و اینا بود چی شد؟چرا بر داشتین؟
یه مطلب درباره ی محرم بذارید که هر کس تو محلشون چه جوری بر گذار میشه و ...
میخوام یه کم درباره ی وضعیت عزاداری توی محله ی خودمون(اکباتان) بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد