پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

خدا فردا رو به خیر بگذرونه!!!

فردا راس ساعت 8 امتحان استاتیکه!!!! من هم که چون  خیلی آماده فردام الان نشستم پای اینترنت!!!! 

واقعا فردا روز وحشتناکیه حداقل برای من!!! شاید برای مقاومتی ها هم همینطور باشه!!!! تنها هنری که الان در ضمینه استاتیک دارم اینه که خرپای آسونو حل کنم!!! تنها امیدی که دارم اینه که آموزش بهمون نمره بده تا این دردو پاس کنیم!!!! تازه بعد از این امتحان باید فکر معادلات باشم که تابحال سری بهش نزدم و بعد از اون فکر یه امتحان بزرگ دیگه!!!!!امتحان خواص با این توضیح که دکتر فرهنگی به در خواست بعضی افراد کلاس رفع اشکال گذاشته!(هر کدوم از سال بالایی ها میشنیدن شاخ در میاوردن) و هیچ کس جز یکی از بچه های 86 شرکت نکرده و دکتر هم گفته که تو عمرش کلاسی نبوده که بذاره و دانشجو نیاد و گفته سر امتحان میبیندمون!!!!! بقیه دردها مثل امتحان محاسبات بعد از خواص و شیمی فیزیکی بعد از اون رو هم نگم خیلی  بهتره 


واقعا خدا به خیر کنه!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ابراهیم جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ

من که دنبال ساعت برنارد می گردم ... !

http://mining87.blogfa.com/post-142.aspx

خواهش میکنم هر کی ازش خبری داشت به من هم بخبره!!!
در ضمن خوشحالیم از اینکه تورو اینجا میبینیم!!!
مینا

ابن مشروط جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

از دانشجویان متقاضی جهت اضافه ظرفیت درس افتاتیک (ترم آینده) خواهشمند است بعد از سیاه کردن برگه در امتحان فردا به دفتر آموزش مراجعه نمایند. با تشچر!!!!!!

عیب نداره ترم آینده همه با رحامی پاس میکنیم!!!

مینا شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ

بچه ها شمارو نمیدونم ولی من که امتحانو گند زدم!!!!
بچه های مقاومتو که دیدم وضع اونا هم همین بود !!!!!!
به نظرم بهتره بریم و با خانم کوهی و دکتر رشچی صحبت کنیم البته مثلا همین فردا تا زیاد دیر نشده!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد