پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

تو کدومشونی؟

بی مقدمه! هفته آخر رو تعطیل کنید دوستان عزیز!

هر خبری هم بشه در یونیمون در همین وبلاگ به نظر شما خواهیم رسانید!

البته باید به خدمتتون برسونم این وبلاگ در ایام نوروز ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته دایر خواهد بود و تعطیلی نیز نداریم!


راستی!

چهار نفر بودند. اسمشان این ها بود:‌ همه کس، یک کسی، هرکسی، هیچ کس.


کار مهمی در پیش داشتند و همه مطمئن بودند که یک کسی این کار را به انجام می رساند. هرکسی می توانست این کار را بکند،‌ اما هیچ کس این کار را نکرد. یک کسی عصبانی شد، چرا که این کار، کار همه کس بود، اما هیچ کس متوجه نبود که همه کس این کار را نخواهد کرد.. سرانجام داستان این طوری تمام شد که هرکسی یک کسی را سرزنش کرد که چرا هیچ کس کاری را نکرد که همه کس می توانست انجام بدهد.
تو کدومشونی؟

نظرات 7 + ارسال نظر
mehdi دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ

من یه کسی ام!

پارسا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

نگران استاده با من سحر
صبح می خواهد از من کز مبارک دم او آوردم این قوم به جان باخته را بلکه خبر

حامد ت سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

حدس بزن من کیم...............................

Abbas: به بازدید کننده خارجی! خوش اومدی تدی جون!

آچار فرانسه که میگن اینه!!!! سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ


هیچ کسم !
وقتی بهم ظلم میشه میشم یه کسی !
جایی که درد و رنج باشه منم هرکسم !
درست همون جایی که هیچ کس نیست من همه کسم !
و بازهم هیچ کس
.
هیچ کس
.
.
هیچ کس
.
.
.
هیچ
خودمم نفهمیدم کی ام!!!!!!!!!

مینا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ

من نمیدونم!!!! هر چی تصمیم جمعه!!

جواد چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

من یه کسی ام ...

مهران جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ http://mech-tech.blogsky.com

ما از دو هفته قبل عید تعطیل کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد