پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

محمد رفیعی

...

                                             

 

تولد:اهواز 

اصالت:شوشتر 

نظر راجع به خود: از خودم راضیم. 

نظر راجع به بچه‌های متال ۸۷:می‌تونست جمع خیلی بهتری باشه،میدونی!! 

 

 

لطفا فقط تعریف نکنید.

نظرات 12 + ارسال نظر
علی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

پسرخیلی خوبیه من که خیلی ازش خوشم مییاد و افتخارمیکنم که با محمد دوستم ولی کاش یه کم بیشتر درس می خوند

حمیدرضا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

پسر خوبیه،فقط بعضی موقع ها به استادا گیر میده بی خودی سوال پیچشون می کنه!

مجتبی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

یه آدم داقون،کجو کول و ...ایه که نگو!!!
خجالتی بر خلاف ظاهر شرش.
خلاصه:یه پسر پایه.
با نظر دومشم موافقم.

مینا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

زیاد نمیشناسمش ولی تا اون حدی که برخورد داشتیم نشون داد که یه کوچولو جنبه رو داره!! حالا نمیدونم واقعا همین طوره یا نه یا اینکه خیلی بیشتر از این حرفا جنبه داره

Mahyar شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

خوب من هم با آقا محمد بیشتر برخورد داشتم تا با بچه های دیگه متال.
من که از اون دو دفعه ای که باهاش بیرون رفتیم خاطره خوبی تو ذهن دارم.
پس پسر خوبیه دی:

جواد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

محمد رفیعی،معروف به "ممد مو قشنگ"
من که ازش راضیم،انصافا ازش بدیی ندیدم،فقط یکم وابستگیش به صنایع ومعدن زیاده

مهدی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

محمد رفیعی کیه دیگه..!!؟؟ورودی جدیده؟تکمیل ظرفیت امساله؟چرا من تا حالا ایین فیسو ندیدم..؟
محمد رفیعی؟محمد رفیعی..؟محمد رفیعی!!؟محمد رفیعی!!!؟؟
.
.
.
.
.
AHAAAAANN:))))ممد و میگین؟درازه مو قشنگ!!
آخه کجاش آدم خوبیه که همه میگن خوبه..؟انقد براتون لاف زده که فک کردین دیگه ته بچه باحاله.من میشناسم چه موجودیه!از همون اردوی آشنایی شخصیت پلیدش برام رو شد.تا حالا اسم JIGSAW به گوشتون خورده؟ممد یه چیز تو همون مایه هاس.یه خورده که باهاش گرم بگیری یهو می بینی از جایی که فکرشو نمی کردی داری ضربه می خوری:)))
یه مدتیه تعداد بازدید کننده ها آروم آروم زیاد میشه،اگه گفتین چرا؟
آفرین:))چون یکی از بچه های با پشتکارمون نیست که بلاگ رو REFRESH کنه:D

Abbas یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

ایول این ایده از هر کی بوده دمش گرم! مدت ها داشتم رو این موجود تحقیق می کردم. ولی اطلاعاتش ناقصه... حداقل می گفتی کجا زندگی می کنه چه غذاهایی استفاده می کنه و نحوه ضربه زدنش چه جوریه! :دی
ممد خودمه ! یه بچه گل! با جنبه باحال! فقط یه ذره که نه خیلی موقع امتحانا غیر قابل تحمل می شه! اندازه ده تا خر می خونه!!
ممد منو ببخش!!

پریسا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

fekre vagean jalebiye,injuri ham digaro bishtar mishnasim.be sharti ke edamash bedim.

rasti kiye ke refresh mikard o kheyli vagte ke weblog nemiad?

خوب اینکه نظرتون راجع به محمد نبود؟؟بود؟؟

احسان سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

اول که دیدمش گفتم اوه اوه این از اون بچه ۷خط هاس بعد که یه ذره باهاش گشتم دیدم خیلی بچه خوبیه به خودشم گفتم.

پریسا چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

khob man ke akhe nemishnasameshun.chi begam?

شیخ آل شریف پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ

انا احبه کثیرا

شکرا جزیرا،شفنا مرتآ اخری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد