پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

چطوری می فهمی که الان در سال 2010 هستی؟

۱ یهو نگاه میکنی می بینی خانوادت که 3 نفر بیشتر نیستن 5 خط موبایل دارن

 2 واسه همکارت ایمیل میفرستی،در حالیکه میز بغل دستی تو نشسته

 3 رابطت با اقوام و دوستانی که ایمیل ندارن کمتر و کمتر میشه تا به حد صفر برسه  

 4 ماشینت رو جلوی در خونه پارک میکنی بعدش با موبایلت زنگ میزنی خونه که بیان کمک چیزایی رو که خریدی ببرن داخل

 5 هر آگهی تلویزیونی یه آدرس اینترنتی هم داره

6 وقتی خونه رو بدون موبایلت ترک میکنی،استرس همه وجودت رو میگیره و با سرعت برمیگردی که موبایلت رو برداری، بدون توجه به اینکه 20-30 سال از عمرت رو بدون موبایل گذروندی
 
8 صبحها قبل از خوردن صبحونه اولین کاری که میکنی سر زدن به اینترنت و چک کردن ایمیله

9 الان در حالیکه این ایمیل رو میخونی،سرت رو تکون میدی و لبخند میزنی
 
10 اینقدر سرگرم خوندن این ایمیل بودی که حتی متوجه نشدی این لیست شماره 7 نداره
 
11 الان دوباره برگشتی بالا که چک کنی شماره 7 رو داشته یا نه

12 و من مطمئنم که اگه دوباره برگردی بالاحتماً شماره 7 رو پیداش میکنی،بخاطر اینکه خوب بهش توجه نکردی

13 دوباره برمیگردی بالا ولی شماره 7 رو پیدا نمیکنی،خوب من شوخی کردم ولی نشون میده که تو به خودت هم اعتماد نداری و هرچی بقیه میگن باور میکنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

من که اصن نرفتم ببینم که 7 چیه!:))ولی قشنگ بود مرسی!
حالا به نظرتون از کجا میشه فهمید که الان ترم 4 رسیدیم؟
1.مجتبی در تمامی دانشگاه به عنوان خرخون ترین دانشجو شناخته شده
2.با دیدن ممد رفیعی به حرف شاعر میرسی که میگه:طره را تاب مده تا ندهی بر بادم!
3.بچه ها سعی میکنن خودشونو با جنبه نشون بدن در حالی که..!!:)
4.مهدی یوسفی بامزه شده جدیدا!
5.با تلاش فراوان عده ای از دوستان هنوز نشده یه برنامه ی کوه هماهنگ کنیم که این ...را انقد غرررررررر نزنن!

جواد یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

واللللللللللا
البت راه های دیگه ای هم هست؛مثل اونایی که داش مهدی اشاره کرد.
(البته میدونم نیازی به گفتن نداره و همه میدونن)فروپاشی نظام امپریالیسم،به بن بست رسیدن سکولاریسم،به آخررسیدن کار آمریکا و ناامید شدن باراک اوباما،طلوع آفتاب قدرت ازآسمان ایران و .... همه سال 2010 یو یادآوری میکنن

آرش دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://arashq.blogfa.com

خب پس هنوز من به این سالا نرسیدم!!!!! نهایتا خونه پرش من 90 تا 92 دارم تلفن میزنم و خیلی پیشرفته تر سال 2003 دارم با کمسنجر چت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد