پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

سیر تکاملی

هیچ تا حالا دقت کردین که از بچگی تا حالا چقد تغییر کردین..؟؟یا مثلا عکس ساسی مانکن رو قبل از این که مانکن بشه رو دیدین؟؟ 

پس به ادامه ی مطلب توجه...!

کسی میدونه این بچه به چی داره نگا میکنه که انقد تعجب کرده..؟ 

بچه جون مگس میره تو دهنت..!:) 

 

                               

  

یکی از بچه ها میگه این عکسه چه قد شبیه دختراس!حالا هر چی هس فک کنم تازه 5 سالش شده!

                            

   

خوب این چه حرکتیه آخه روان شاد..!!؟؟  

 

                                    

 

 اینم عکسش بعد ازین که احساس جذاب بودن بهش دست داده

 

                 

 

حالا عکس شما دوستان که یه سال و نیم ازش میگذره.مطمئنن اگه واسه 10 سال پیش باشه جذاب تره.

  

 

 

   

 راستی!اینم ساسی جوون و حسین مخته! 

 

 

زیاد خوشال نباشین چون ممکنه پست بعدی شما باشین.حتی شما دوست عزیز!=))

نظرات 11 + ارسال نظر
فوضولموضول چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.foozoli.ir

سلام عزیز قشنگ ولی نامهربان من!
منم ، کسی که با نام تو جان گرفت
و زندگی را در چشمان مهربان و فریبنده ی تو معنا کرد!
منم عاشق تو ...

سلام عزیزم . آرش هستم مدیر بزرگترین و بهترین سایت عاشقانه و تفریحی در ایران
. عضویت در سایت ما رایگان است و با عضویت در سایت ما هر روز بهترین مطالب به ایمیل شما ارسال میشود .
عکس . بازی . آهنگ . برنامه . فیلم . کلیپ و هر چی که لازم داری

حتما بیا تو سایت ما عضو بشو و اگر دوست داری . من و لینک کن و از یاهو یا ایمیل خبرم کن تا منم لینکت کنم عزیزم

ممنون میشم من و لینک کنی
با عنوان : بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی در ایران
http://www.foozoli.ir

زود کـــــــــلیک کــــــــن بیا تو سایت
خفن ترین سایت ایرانی
فوضولی بهترین و بزرگترین سایت عاشقانه و تفریحی در ایران است . حتما بیا و عضو بشو
ممنون
بزرگترین سایت عاشقانه و تفریحی در ایران
[نیشخند][نیشخند][نیشخند][قلب][قلب]
http://www.foozoli.ir
حتما بیا [گل] [هورا] [تعجب][گل][نیشخند][نیشخند]


اگر لینکم کردی و دوست داشتی لینکت کنم بیا داخل سایت من نظر بده و ادرس وبلاگتو بزار تا لینکت کنم ممنون
[گل]

مجتبی گفته بود اینجور نظرات تبلیغاتی رو تایید نکنم ولی سایتشون خوب بود گفتم شماهام ببینید!

Abbas چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

ایول اون چادریه :) حالم بد شد :)

باحال بود!! به قول ممد کپی پیست نبود :)

تاره اون نظر کرانچی هم کپی پیست نبود.واسه اونم تشکر کن:)))

xatoun چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://xatoun.blogfa.com

شما مگه آرشیو عکسدونی دارین احیاناً که هر کی جیک بزنه پرونده‌ش رو می‌فرستین رو آنتین؟ :)

شما..؟؟از دوستانین یا از آشنایان..؟

جواد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ

ایول،پست جالبی شده،خیلییییی
البته سیر تکاملت یکم عجیبه!!!
تاحالا مامانینات بهت نگفتن(باتوجه به عکس باچادرت):"مهدی خوب شد تو دختر نشدی؛والا میموندی رودستمون!"

مامانم میگفت واست دخترا صف میکشن ولی تا الان که خبری نشده.اما خیلیا بهم گفتن این موضوع رو:)

مجتبی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

عکس رو کرانچیتو جا انداختی!!!!اون کجای تکاملته؟
همه‌ی اینارو جواد گفت.

اون جاییه که خط آخر گفتم.پس فردا به تو قراره بخندیم:))به جواد بگو!!

بصیر پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

باحال بود مخصوصا اون عکست که چادر سرت کردی هه هه هه

آدم خوبه هر از چند گاهی یه سری به آلبومه عکساش بزنه! زندگی زودتر از اون چیزی که فکرشو می کنیم میگذره یه روزی هم بالاخره جنابه ازراعیل میاد سراغمون مخصوصا که امسال خیلی پر کار شدن اس ام اسشو حوندین دیگه :)):))

ولی از شوخی گذشته چه خوبه که آدم با کارا و رفتارش خاطره ی خوبی بینه اطرافیانش به جا بذاره نه اینکه وقتی افتاد مرد خیلی زود از یاد بره

اینم یه مطلب که به نظرم قشنگ اومد نظره شمارو نمی دونم:


زندگی به مرگ گفت: چرا آمدن تو رفتن من است؟ چرا خنده ی تو گریه ی من است؟ مرگ حرفی نزد!!! زندگی دوباره گفت: من با آمدنم خنده می آورم و تو گریه من با بودنم زندگی می بخشم و تو نیستی؟ مرگ ساکت بود. زندگی گفت : رابطه ی من و تو چه احمقانه است!!! زنده کجا، گور کجا؟ دخمه کجا، نور کجا؟ غصه کجا، سور کجا؟ اما مرگ تنها گوش می داد. زندگی فریاد زد : دیوانه ، لااقل بگو چرا محکوم به مرگم ؟؟؟ و مرگ آرام گفت : تا بفهمی که تو و جنون و عشق و حسرت چه بیهوده اید

خیلی قشنگ بود.دیوونه ی این متنای خوشگلتم!هیچی ارزش نداره نباید به چیزی دل بست!

mina پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

salam
man ye list az ketabaye arshad mikham
mishe mano rahnamai konid
merci misham age javab bedin

پریسا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

post aye gashangi mizarin
merC

نظر لطفتونه خانم میلانی:)

مینا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

ایول مهدی!!! واقعا دمت گرم!!!! خیلی عالی بود!!!
میگم قیافت از بچگیات اصلا تغییر نکرده ها!!!!
بابت اون عکس اردو هم خیلی ممنون که گذاشتی !خیلی دلم میخواست که داشته باشم!!!! دلم براش تنگ شده بود!!!! راستی اینا همشون متال بودن؟؟؟ بعضیا اصلا قیافه هاشون برام آشنا نبودن!!! راستشو بخوای سال بالاییهارو خیلی بهتر از یه سری بچه های خودمون شناختم!!!

خواهش..!:) هر کدومو نمیشناسی بگو معرفی کنم.اگرم میخوای بگو همه رو به ترتیب بگم.شاید بقیه هم مشکل تورو داشته باشن:))یه سریام که اصن اردو نبودن

مینا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ

آره بد نیست اسمهارو به ترتیب ردیف بنویسی!!!!!

از پایین از چپ به راست:
سیامک روزمه/آرش اسماعیلی/سیروس خورشیدی/علیرضا خداقلی/حسین هزارخانی/علیرضا.../حسن نوروزی/کامیار عزتی/
ردیف بالاتر:عارف اصغری/حمید شهمیری/محمد برزگر/سامان بیک زاده/مهرداد صادق زاده/
ردیف بالا:علیرضا منفرد/پارسا جعفری/مرتضی ابراهمی/حسام عبداللهی/محمد مهدی یوسفی/احسان احمدی/علی حسین پور/علی داب زاده/
ردیف بالا:میلاد ریاضت/معین حسینی پور/پویا حکیم پور/بابک حساس ایرانی/مجتبی منصوری ارانی/محمد رفیعی/محمد حسین .../
ردیف آخر:.../محمد خانجانی/.../ندا امیدواری/آناهیتا رجبی/رایحه خاقانپور/شیما ممدوحی/طیبه سادات نوری نسب/پریسا افتخاری میلانی/سارا حمیدی زاده/مینا ربیعی/سعیده میراب/..../

باتی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک...............................
هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد