پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

گل و بلبل با برنامه ریزی دقیق.....

ونهآقا من که دیگه اعصاب ندارم!!.... آخه این چه وضعشه ..... به خدا تو کشورهای جهان n امی هم برای هفته بعدشون حداقل برنامه ریزی دارن!!!! آخه به کی شکایت کنیم ما؟؟؟  

شرح ماوقع!!! 

دوشنبه ساعت 7:30 قبل از کلاس ترمو: 

روز شنبه ویکشنبه همه مدارس و دانشگاهها و ادارات تعطیل!!! 

 

دوشنبه ساعت 11: 

خبر تعطیلی ادارات تکذیب میشود!! 

  

دوشنبه ساعت 15: 

خبر تعطیلی مدارس در شهرستانها تکذیب میشود!! 

 

دوشنبه ساعت 20: 

خبر تعطیلی دانشگاهها شایعه است!!!! 

  

سه شنبه ساعت9:30 قبل کلاس مهندسی: 

دولت اعلام کرده استانداری بدون هماهنگی با ما عمل کرده و تمام مراکز اعلام شده در آن روزها باز هستند!!! 

 

 سه شنبه ساعت 10: 

وزیر علوم: هیچ هماهنگی در رابطه با تعطیلی دانشگاهها با من صورت نگرفته و دانشگاههای تمام تهران دایر هستند!!!

 

سه شنبه ساعت 12: 

در روزهای مذکور مدارس تعطیل هستند و دانشگاههای خواجه نصیر و الزهرا و... تعطیل میباشند!!! دانشگاههای تهران شریف و امیرکبیر باز هستند!! 

 

سه شنبه ساعت 15(به نقل از خانم کوهی): 

در مورد دانشگاه تهران نظر کامران دانشجو اعمال میگردد و ایشون هم تا دو ساعت دیگه خبر میدن!!!! 

 

سه شنبه ساعت 23 (اخبار 22:30 در مصاحبه با داشجو!) 

دانشجو: هیچ هماهنگی با من وزیر علوم و تحقیقات و فناوری صورت نگرفته اما به خاطر سر درگمی دانشجویان و از هم پاشیدگی برنامه ریزی های دانشجویان و به خاطر رفاهشان این روزها را تعطیل اعلام میدارم!! 

 

چهارشنبه ساعت 10: 

دکتر رهبر اعلام کردند دانشگه تهران با نظر من تعطیل یا دایر میشود و تا بعد از ظهر تصمیم نهایی اعلام میگردد!!! 

 

حالا باید ببینیم کی بهتر میتونه اثبات کنه که رئیسه!!!! 

بچه ها ببخشید اگه متنم خیلی داغونه!!! چون هم عجله دارم برم فیزیک بخونم هم اینکه بدون فکر کردن نوشتم!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ

بابا به خدا من فیزیک ۲ نخوندم!!!! به من گفتن اگه شنبه تعطیل بشه امتحان فیزیک عقب میفته!~همه هم قبول کردن!!!! حالا هم تعطیلیه رفت زیر سوال هم موافقت همه!!!! من فردا امتحان دارم آخه!!!!!

جواد چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

هین سخن تازه بگو ...
این اتفاقا که عادی شده بابا...

مهدی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

می بخشیم.از اون اولی که گفتم این علامت تعجبا رو اصلاح کن خیلی بهتر شدی!!!!!!!!!!!:))
هر چقدم متنت داغون باشه(که نیس) ولی علامت تعجبا جای خودشون هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مینا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

چهارشنبه ساعت۱۲:
دانشگاه تهران در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است!!!

مینا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

چهارشنبه ساعت ۲۱:
مدارس پیش دانشگاهی باز است و امتحانات طبق روال برگذار میگردد.....
کی میخواد این قصه تموم شه معلوم نیست.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد