پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

شرح پریشانی من...

اینم برا این که نگید من مطلب درست حسابی بلد نیستم بذارم!:)) 

... 

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید / داستان غم پنهانی من گوش کنید

قصه ی بی سر و سامانی من گوش کنید / گفت و گوی من و حیرانی من گوش کنید

شرح این آتش جانسوز نگقتن تا کی؟ / سوختم، سوختم این راز نهفتن تا کی؟

روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم / ساکن کوی بت عربده جویی بودیم

عقل و دین باخته دیوانه ی رویی بودیم / بسته ی سلسله ی سلسله مویی بودیم

کس در آن سلسله غیر از من و دل بند نبود / یک گرفتار از آن جمله که هستند نبود

نرگس غمزه زنش این همه بیمار نداشت / سنبل پرشکنش هیچ خریدار نداشت

این همه مشتری و گرمی بازار نداشت/  یوسفی بود ولی هیچ خریدار نداشت

اول آن کس که خریدار شدش من بودم/ باعث گرمی بازار شدش من بودم

عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او / داد رسوایی من شهرت زیبایی او

بس که دادم همه جا شرح دل آرایی او/ شهر پر گشت ز غوغای تماشایی او

این زمان عاشق سرگشته فراوان دارد / کی سر و برگ من بی سر و سامان دارد..؟ 

 

                  

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ

عالی بود......

ای بابا..!!:))

مجتبی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

heeeey...delamo rish rish kardi.

فدای دل ریشت!فدای خود ریشت..قربون اون سیبیلات اصن:))

علی دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ق.ظ


یا رب آن آهوی مشکین به ختن باز رسان
وآن سهی سرو خرامان به چمن باز رسان
دل آزرده ی ما را به نسیمی بنواز
یعنی آن جان ز تن رفته به تن باز رسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد