پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

پاتوق دانشجویان مهندسی موادومتالورژی دانشگاه تهران

این جا مکانی است برای دور هم بودن برای با هم بودن

آه از این ترمو......

امتحان ترمو برگزار شد...... 

تقریبا میتونم بگم اصلا اون چیزی نبود که من فکر میکردم!!!!  

به قول یکی از پسرای ۸۶(سعید) موقع خوندن ترمو هر چیزی که فکر میکنی نمیاد رو حتما بخون!!!! فکر کنم منم چون فکر کردم که همه چی میاد چیزی نداشتم که بخونم!!!!! و شد آنچه نباید میشد!!!!!! 

نمیدونم ولی فکر کنم آدم بعضی مواقع با فحش دادن آروم میشه !!! این پستو میذارم تا هرکی که از زمین و زمان دلش پره بیاد تو نظرات بد و بیراه بگه تا خالی شه!!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

این درس مزخرف عوضی لا مروت با استاد لا مروت تر از خودش که مارو به خاک سیاه نشوند!!!!!!
این فرمول ln pمزخرف که تو همه جا بود و من ازش بی خبر بودم !!!! لعنت بر همه کسایی که ازشون متنفرم....(البته من هیچ وقت به کسایی که ازشون متنفرم فحش نمیدم اینو گفتم تا دلم خالی شه!! جدی نگیرید!!)

مهدی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

نفرین به زمونه!!
اگه تو ارزشیابی ببهشون نمره نمی دادم الان میفتادن به دست و پام که شاید نظرم برگرده!

آره اینم نکته ای!!!‌من به خاطر اینکه یه نیمچه علاقه ای به دکتر توحیدی داشتم همه موارد به جز درس دادنشو بهش ۱۵ دادم!!! حیف اون ۱۵ ها!!!! حیف !!! حالا خودم باید بشینم ببینم به من ۱۰ میده یا نه!!!نفرین به این زمونه!!

آرش پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://arashq.blogfa.com

من ۶ بار افتادم ژس زنده باد ترمو!!!
جزوه دارم در حد خدا

بابا تو دیگه آخرشی!!۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد